zuzikjusti

" Chwytaj Dzień Aby Czuć Życia Smak"

27 grudnia 2023

MOJE PRZEPISY-Ciasteczka

 Przepisy z mojej kuchni  






Jeżyki , rogaliki rumowo -amaretowe , orzeszki oraz Ule  z mojego przepisu  

====================================



orzeszki

Jasne ciasto

120 g mąki
90 g masła
25 g cukru pudru
50 g orzechów zmielonych
2 żółtka /mniejsze jajka.
1 łyżeczka cukru waniliowego

wszystko zagnieść i koniecznie przemrozić


====

ciemne ciasto

100 g mąki
70 g masła
50 g cukru pudru
50 g orzechów zmielonych
1 małe jajko 1, łyżeczka kakako

Czasami łączę trochę jasnego i ciemnego , i mam orzeszki dwukolorowe i trzy rodzaje połówek , :))
***
 wypełnienie orzeszków w/g uznania chyba że ktoś chciałby w/g mojego przepisu 
==========================================



Ule 

Adwokatki 

Jeżyki


wkrótce dodam opisy 

Jeżyki  cd nastąpi 

Brak komentarzy: